SERVICII

Cercetare cantitativă

Principalul avantaj al utilizării cercetării cantitative îl reprezintă timpul scurt necesar pentru a putea elabora, ca urmare a măsurării evoluțiilor pieței și  a priorităților consumatorilor, cele mai bune strategii pentru dezvoltarea businessului.

The Center folosește diferite metodologii de culegere a datelor:

  • Față în față

  • CATI (prin intermediul telefonului)

  • CAWI (online)

Studii de brand

Evaluarea și testarea conceptului care stă la baza unui Brand.

Imaginea Brand-ului.

Poziționarea consumatorului față de Brand.

Loialitatea clienților față de Brand. 

Cercetare calitativă

Avantajele cercetării calitative constau în capacitatea de a analiza în profunzime motivațiile care stau la baza unei alegeri. Prin intermediul cercetării calitative se pot explora factorii personali și emoționali care stau la baza comportamentului consumatorului. 

Omnibus

The Center poate realiza studii de tipul Omnibus cu frecvență bilunară, lunară sau în funcție de nevoile clienților. Rapiditatea, transparența și reprezentativitatea unor astfel de studii pot veni în ajutorul companiilor în vederea elaborării de modificări ale strategiilor în funcție de modificările de comportament ale consumatorilor.  

Analize și Strategii

Echipa The Center realizează analize și strategii pe diferite domenii:

  • Studii Consumator

  • Cercetare de produs

  • Politici publice

  • Migrație și demografie

  • Minorități

  • Negociere

  • Managementul conflictelor

  • Managementul situațiilor de criză